Інформація для абітурієнта

Факультет державного управління спільно з Люблінським католицьким університетом Івана Павла ІІ запрошує на навчання за програмою двох дипломів для здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» за напрямом «Менеджмент» із фаховим спрямуванням «Муніципальний менеджмент».

Випускники за даним напрямом можуть займати посади в:

- виконавчих органах управління містом

- управліннях житлово-комунального господарства

- управліннях стратегічного розвитку міста

- управліннях економіки

- управліннях освіти і науки

- управліннях у справах сім’ї, молоді та спорту

- відділах здоров’я та медичного забезпечення

- у всіх комунальних підприємствах.

Оплата за навчання на базі Люблінського католицького університету Івана Павла ІІ додатково не стягується.

Диплом люблінського вишу дозволяє випускникам з України працювати у Польщі без дозволу на роботу!!!


Напрям  «Менеджмент» професійне спрямування «Управління у сфері економічної конкуренції».

Після закінчення навчання випускники можуть займати посади в:


обласних державних інспекціях контролю за цінами;
територіальних представництвах Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва;
управліннях з питань захисту прав споживачів;
державних підприємствах, центрах стандартизації, метрології та сертифікації;
територіальних відділеннях Антимонопольного комітету України;
регіональних відділеннях Фонду державного майна України;

управліннях та відділах обласних та районних державних адміністрацій; 
підприємствах та організаціях різних форм власності.

 

Підготовка за даним напрямком передбачає отримання знань та вмінь з економіки, права, управління та адміністрування і зорієнтована на виконання фахівцем таких функцій за посадами:


контрольної:

–за цінами на товарних та фінансових ринках;
–за рівнями концентрації суб’єктів діяльності;
–за додержанням законодавства у сфері захисту прав споживачів та економічної конкуренції;
–за дотриманням державних стандартів щодо якості та безпеки товарів, робіт і послуг;
–за виконанням зобов’язань за об’єктами приватизації та оренди;

регулюючої:

–підприємницької діяльності;
–конкурентного середовища;
–розвитку природних монополій;
–порядку формування, встановлення та застосування цін і тарифів;

координаційної:

–діяльності з забезпечення функціонування та розвитку державної метрологічної системи;
–діяльності органів державної влади та громадських організацій у питаннях захисту прав споживачів і розвитку добросовісної конкуренції;
–діяльності органів влади, пов’язаних з реалізацією державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності.

Під час навчання студенти мають можливість навчатись у Школі кадрового резерву за програмою «Державна служба в Україні» і бути зарахованими до кадрового резерву органів державної влади.


НАШІ ПЕРВАГИ

можливість стажування закордонном;
для бажаючих отримати офіцерське звання – функціонує військова кафедра;
інтенсивне використання інформаційних технологій у навчальному процесі;
застосування заочно-дистанційної та екстернатної форм навчання;
прикладна спрямованість навчання;
індивідуалізація навчального процесу;
можливість поглиблювати та оновлювати знання, отримати в стислі терміни нову кваліфікацію та професію;
орієнтація на актуальні та перспективні сфери трудової діяльності згідно з попитом на ринку праці;
поселення іногородніх слухачів у гуртожиток готельного типу .



НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ ПРИ ВСТУПІ:

• документ державного зразка про раніше здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень, на основі якого здійснюється вступ, і додаток до нього, за особистим вибором оригінали або завірені копії; 
• сертифікат Українського центру оцінювання якості освіти з: 

1)Української мови та література
2) Математики
3) Ііноземної мови

•медичну довідку за формою 086-о або її копію;
•шість кольорових фотокарток розміром 3х4 см;
•паспорт громадянина України.

Усі копії документів завіряються за оригіналами Університетом або в установленому законодавством порядку.

Абітурієнти, які не зараховані на державні місця, мають  змогу навчатися на контрактній основі.

 

Підготовка магістрів за спеціальністю “Менеджмент організацій і адміністрування” (магістерською програмою “Управління конкурентноспроможністю організації”) 


Здійснюється за державним замовленням і за рахунок коштів фізичних та юридичних осіб на базі освітньо-кваліфікаційного рівня “бакалавр” відповідного напряму підготовки.

Термін навчання на денній та заочній формах навчання – 1,5 року.

Після закінчення навчання в магістратурі за спеціальністю “Менеджмент організацій і адміністрування” (магістерською програмою “Управління конкурентноспроможністю організації”) випускники отримують кваліфікацію “Магістр з менеджменту організацій і адміністрування”, можуть працювати у суміжних сферах професійної діяльності: економічна, маркетингова, обліково-контрольна, зовнішньоекономічна, освітня, науково-дослідницька і займати адміністративні посади (керівник установи, керівники структурних підрозділів, помічники керівників) підприємств різних форм власності та сфер (виробничі підприємства, підприємства транспортної галузі, підприємства побутового обслуговування, освітні заклади). 

 

Підготовка магістрів за спеціальністю
«АДМІНІСТРАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ»

 

Здійснюється за державним замовленням і за рахунок коштів фізичних та юридичних осіб на базі повної (спеціаліст, магістр) або базової (бакалавр) вищої освіти будь-якої спеціальності. 

Термін навчання – 1 рік.

Після закінчення навчання в магістратурі за спеціальністю «Адміністративний менеджмент» випускники отримують кваліфікацію «Менеджер (управитель) з адміністративної діяльності» і можуть працювати на керівних посадах в державних органах та органах місцевого самоврядування, організаціях та підприємствах всіх форм власності та за всіма напрямами економічної діяльності. 

НАШІ ПЕРЕВАГИ:

 

можливість стажування закордонном;
інтенсивне використання інформаційних технологій у навчальному процесі;
застосування заочно-дистанційної та екстернатної форм навчання;
прикладна спрямованість навчання;
індивідуалізація навчального процесу;
можливість поглиблювати та оновлювати знання, отримати в стислі терміни нову кваліфікацію та професію;
орієнтація на актуальні та перспективні сфери трудової діяльності згідно з попитом на ринку праці;
поселення іногородніх слухачів у гуртожиток готельного типу .

 

Вступники на спеціальність «АДМІНІСТРАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ» особисто подають:
-заяву про вступ, в якій вказують обрану спеціальність та форму навчання;
-документ державного зразка про раніше здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень і додаток до нього, за особистим вибором оригінали або завірені копії;
-медичну довідку за формою 086-о або її копію;
-6 фотокарток розміром 3×4 см;
-Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера фізичної особи – платника податку;
-Документи що підтверджують право вступника на пільги, встановлені чинним законодавством України.

Документи приймаються  на спеціальність " Адміністративний менеджмент":
на денну форму навчання:
з 10 липня по 25 липня 2015р.
на заочно-дистанційну форму навчання:
з 10 липня по 25липня 2015р.
    
Фахові вступні випробування для осіб, які вступають на навчання за кошти юридичних і фізичних осіб на денну форму навчання на спеціальність «Адміністративний менеджмент» проводяться з 25 по 31 липня 2015р.