» » «Банківсько-страхова інтеграція в умовах сталого розвитку України»

«Банківсько-страхова інтеграція в умовах сталого розвитку України»

Дата: 28-10-2016, 11:22 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

 У середу, 26 жовтня, учасники студентського наукового гуртка «Грошова парадигма» організували науковий семінар на тему: «Банківсько-страхова інтеграція в умовах сталого розвитку України».
 
До участі у засіданні були запрошені професор, д.е.н. Дзюблюк О. В., доцент, к.е.н. Стечишин Т. Б., викладач Сегеда Л. М., а також були присутні куратори гуртка доцент, к.е.н. Малахова О. Л. та доцент, к.е.н. Іващук О. О. Відвідали захід і студенти першого курсу, які взяли активну участь в обговоренні теми семінару.
 
Розпочала науковий семінар з вступним словом голова наукового гуртка Марія Марусин, звернувши увагу на питання банківсько-страхової інтеграції в нашій країні.               
 
Першою виступила щодо даної тематики студентка групи ФБС-22 Дідик Марія, яка зазначила, що рівень банківсько-страхової інтеграції в Україні відстає на 10 років від рівня банківсько-страхової інтеграції у Західній Європі. Найрозвинутішими за рівнем банківського страхування є такі країни: Португалія, Франція, Італія, Фінляндія, Швеція, а також США. Основною причиною нерозвиненого банкострахування в нашій країні є насамперед недовіра суспільства до вітчизняних страхових компаній.                
 
Продовжив розгляд даної теми студент групи ФБС-41 Бернатович  Василь. Він відмітив, що основними перевагами банківського страхування є збільшення доходів як банків, так і страхових компаній за рахунок розширення діяльності; зниження інформаційних та маркетингових витрат; підвищення продуктивності банківської та страхової діяльності; підвищення інвестиційної привабливості; диверсифікація фінансових ризиків.                                                  
 
Упродовж засідання члени гуртка разом із викладачами пропонували власні ідеї, як на прикладі банківсько-страхової інтеграції в інших країнах побудувати відповідну банківсько-страхову інтеграцію і в Україні. Зазначили, що насамперед потрібно оптимізувати IT-технології, які дозволять ефективно працювати з клієнтами; впровадити сучасні методи менеджменту; підготувати персонал, адже якість обслуговування є невід'ємною складовою банківсько-страхової діяльності. Тема зустрічі є досить актуальною, тому було надзвичайно цікаво брати участь в цьому обговоренні.         
 
Підсумувала результати наукового заходу голова гуртка Марія Марусин, подякувавши усім за плідну працю та активне обговорення проблематики наукового семінару.