» » Презентація результатів маркетингового дослідження напрямів туристичної привабливості Тернополя студентами ННІМЕВ ім. Б. Д. Гаврилишина

Презентація результатів маркетингового дослідження напрямів туристичної привабливості Тернополя студентами ННІМЕВ ім. Б. Д. Гаврилишина

Дата: 8-12-2016, 11:05 | Автор:

2 грудня 2016 р. у сесійній залі Тернопільської міської ради студенти-маркетологи 4-го курсу, які навчаються за українсько-нідерландською факультет-програмою ННІМЕВ ім. Б. Д. Гаврилишина презентували результати маркетингового дослідження напрямів туристичної привабливості нашого міста та кейси успішних туристичних міст Європи, виконаних на замовлення директора Туристично-інформаційного центру м. Тернополя Тараса Ковальчука. 
   Завідувач кафедри міжнародного менеджменту та маркетингу ННІМЕВ ім. Б. Д. Гаврилишина д.е.н., професор Сохацька О.М. відзначила цінність висловлених студентами пропозицій щодо підвищення туристичної привабливості Тернополя, а також пояснила мету дослідження – познайомитися з досвідом інших міст, які стали містами-брендами, та виявити «родзинки», які б допомогли стати Тернополю упізнаваним серед туристів. 
   До дослідження, проведеного під керівництвом доцента кафедри Борисової Т.М. в рамках навчальної дисципліни «Маркетингові дослідження», були залучені всі студенти групи МУН-41, які спробували себе у ролі інтерв’юерів та аналітиків. Під час зустрічі виступили з доповідями студенти Огородник Сергій, Петерчук Інна, Хорошова Юля і Мурашова Галина. У результаті спільної роботи було опитано понад 100 тернополян та гостей міста, розроблено засоби діагностики, зокрема 2 анкети для наступних досліджень профілю в’їзних туристів, підготовлено 12 кейсів успішних туристичних європейських міст. 
  Вітаємо студентів-маркетологів з успішно виконаним проектом, який допоможе нашому місту стати кращим!
Фотозвіт: