» » «5 кроків для побудови маркетингової стратегії»

«5 кроків для побудови маркетингової стратегії»

Дата: 7-06-2018, 12:00 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

 П’ятого червня студенти групи МАРК-11 (факультет економіки та управління) відвідали бізнес-практикум сертифікованого бізнес-тренера Київської торгово-промислової палати Світлани Насирової «5 кроків для побудови маркетингової стратегії». Захід організований «Marketing HUB».
                                                      
Колектив кафедри підприємництва,  торгівлі та маркетингу висловлює вдячність  «Marketing HUB» в особі Діани Малолєткіної за запрошення та можливість удосконалити знання своїх першокурсників на реальних прикладах маркетингових стратегій успішних фірм!