» » Майстер-клас «Технології пошуку і підбору персоналу»

Майстер-клас «Технології пошуку і підбору персоналу»

Дата: 21-06-2018, 09:25 | Автор: Центр працевлаштування і зв'язків з випускниками

 Сьогодні під впливом глобалізаційних процесів у суспільстві, динамічного розвитку цифрових технологій ринок праці характеризується новими тенденціями. Популярними є дистанційна зайнятість, гнучкий графік роботи, створення підприємств у віртуальному середовищі, проектний підхід до формування команд, клієнтоорієнтованість.
                              
З метою сприяння побудові успішної професійної кар’єри, а також ознайомлення з особливостями пошуку і підбору персоналу для студентів спеціальності «Туризм» завідувач лабораторії проектного менеджменту Інституту регіонального розвитку, провідний спеціаліст Центру працевлаштування та зв’язків з випускниками університету Олена Борисяк провела майстер-клас «Технології пошуку і підбору персоналу».
 
Під впливом посилення міграційних процесів робочої сили менеджери вітчизняних підприємств звертають увагу на формування свого бренду як надійного роботодавця. Принцип клієнтоорієнтованості, як відзначила Олена Борисяк, є особливо популярним під час пошуку і підбору персоналу. Технології зазвичай визначаються у залежності від профілю посади (рекрутинг, хедхантинг, аутсорсинг, нетворкінг, уберизація та ін.)
 
Олена Борисяк наголосила, що на етапі формулювання оголошення про вакансію важливе значення має фокусування уваги на наявності умов для синергії поколінь працівників Х, Y і Z, розвитку «твердих» і «м’яких» навичок, розкриття талантів працівників на підприємстві. Учасники майстер-класу ознайомилися зі зразками оголошень, які не варто поширювати для пошуку персоналу.
 
Цікавими для студентів стала демонстрація Оленою Борисяк і безпосередня їхня участь в інтерактивних технологіях підбору персоналу, а саме групової співбесіди: самопрезентація кандидатів у грі «Дарунок серця» з перевірки комунікативних навиків; інтеграційний танець на визначення рівня готовності працювати в команді, лідерських якостей; публічні дебати «Порожнє крісло» і стрес-інтерв’ю на перевірку рівня стресостійкості і конфліктності кандидатів.
 
Учасники майстер-класу також мали можливість ознайомитися з особливостями підготовки відео-резюме та інфографічного резюме. Студенти відзначили, що саме на такі види резюме варто звертати увагу при підборі персоналу у сфері туризму, адже важливими навиком менеджера з туризму є креативність.