» » На юридичному факультеті ТНЕУ стартував інноваційний проект «Перезавантаження»

На юридичному факультеті ТНЕУ стартував інноваційний проект «Перезавантаження»

Дата: 30-11-2018, 16:02 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

 28 листопада на юридичному факультеті ТНЕУ стартував інноваційний проект «Перезавантаження» – тренінг-інтенсив розвитку soft- та hard-skills у викладачів. Проект передбачає проведення 4-х модулів навчання загальною тривалістю 120 год.: 60 год. – аудиторні заняття та 60 год. – самостійна робота викладачів.

 

Перший модуль – «Я – Бренд» – алгоритм побудови персонального бренду; розробка власної бренд-стратегії; вдале використання неймінгу та айдентики як власної візитівки вироблення особистого та професійного стилю; «tips & tricks» розвитку комунікативних навичок, особистісних якостей та управлінських навичок.

 

Другий модуль – «Я – Майстер» – вироблення навичок hard-skills, оволодіння сучасними інтерактивними практиками викладання: класифікація інтерактивних лекцій; методи фасилітації в освітньому процесі: мозкові штурми, техніки запитань, модераційні картки, ранжування, евристична бесіда; метод кейсів: особливості проектування та застосування; ділові та рольові ігри як інструмент формування навичок студентів, види ігор, алгоритм створення та застосування; метод проектів, Sturt-up-стратегія; сторітелінг як метод активного навчання; формування навчального тренінгового заняття за циклом Колба; особливості коучингу в освітньому процесі; методика формування портфоліо; навички створення оптимальних та різновидових презентацій у програмі PowerPoint, Prezi.

 

Третій модуль – «Я – Особистість» – емоційна стабільність та психічне здоров’я викладача; розвиток стресостійкості та профілактика емоційного вигорання; емоційний інтелект, навички невербальної комунікації; навички захисту від маніпуляцій; розвиток асертивного мислення; арт-терапія як метод психотерапії та психокорекції.

 

Четвертий модуль – «Я – Гуру» – супервізія – проведення інтерактивного відкритого заняття у рамках навчальної дисципліни кожного викладача із обов’язковим використанням мультимедійного супроводу; створення та публікування у 2-му випуску альманаху ШПР «АКМЕ» навчально-методичного інструментарію у вигляді інноваційної розробки лекційного чи практичного заняття.

 

Перше заняття пройшло на одному диханні. Тренери: Оксана Коваль – автор та координатор проекту, психолог, педагог, к. пед. н., доцент кафедри психології та соціальної роботи ТНЕУ і Марія Бригадир – координатор проекту, психолог, к. психол. н., доцент кафедри психології та соціальної роботи ТНЕУ.

 

Учасники знайомилися із «тips & tricks» розвитку комунікативних навичок: оволодівали прийомами ефективного переконання, вчилися уникати бар’єрів взаєморозуміння, вправлялися у виробленні навичок активного слухання, вдосконалювали механізми взаємовпливу, опановували мистецтво атракції, знайомилися зі способами уникнення конфліктів. Тренінг відбувався у формі «edutainment».

 

Усі учасники отримали масу позитивних емоцій та збагатили власний ключовий портфель soft-skills новими виробленими навичками і вміннями.