Центр працевлаштування та зв'язків з випускниками

«Сучасні вимоги працедавців до фахівців з маркетингу»

26 червня 2017 р. у читальному залі Бібліотеки ТНЕУ ім. Л. О. Каніщенка відбулося засідання круглого столу на тему: «Сучасні вимоги працедавців до фахівців з маркетингу», організований колективом кафедри підприємництва, торгівлі та маркетингу факультету економіки та управління. 
 
Під час зустрічі учасники розглянули такі питання:
 
1. Презентація результатів маркетингового дослідження вимог працедавців Тернопільщини до знань і вмінь фахівців з маркетингу.
2. Виявлення та обговорення актуальних проблем підготовки фахівців з маркетингу для регіонального ринку праці.
3. Формування напрямів професійно-кваліфікаційної збалансованості ринку освітніх послуг (в аспекті підготовки маркетологів) і регіонального ринку праці.
 
Учасників круглого столу привітав декан факультету економіки та управління Тернопільського національного економічного університету Островерхов Віктор Михайлович.
 
Модератором заходу виступила Борисова Тетяна Михайлівна, доктор економічних наук, доцент, в.о. завідувача кафедри підприємництва, торгівлі та маркетингу Тернопільського національного економічного університету.
 
Студент групи ДІД-31 Володимир Дашкевич представив результати маркетингового дослідження вимог працедавців Тернопільщини до знань і вмінь фахівців з маркетингу, яке здійснили студенти нашого університету. 
 
Білінська Тетяна Мирославівна, кандидат психологічних наук, начальник відділу організації та профнавчання Тернопільського обласного центру зайнятості, окреслила психологічний портрет маркетолога.  Які саме вміння та навички потрібні сучасному маркетологу розповів Буяк Андрій Богданович, директор «Маркетинг-центру «Далі»».
 
В обговоренні результатів досліджень взяли участь представники роботодавців,
 а саме: Малолєткіна Діана (маркетолог ТОВ «Зеніт Експерт»), Гурик Діана (засновник «JUST ONE. ART MAGAZINE»), Гомівка Володимир (керівник відділу маркетингу ТОВ «Пивоварня «Опілля»), Лукіян Людмила (директор ПП «РеклаМіст»), Кузьмак Христина (рекрутер «MagneticOne»). 
 
Освітній вектор у підготовці молодших спеціалістів з маркетингу з досвіду Тернопільського коледжу харчових технологій і торгівлі  висвітлила Обуд Оксана Петрівна, голова циклової комісії маркетингу та економічних дисциплін Тернопільського коледжу харчових технологій і торгівлі. 
 
Вимоги до маркетолога на ринку праці Тернополя представили Турчин Любов Ярославівна, к.е.н., директор рекрутингової агенції «Робота і кар’єра», доцент кафедри міжнародного менеджменту та маркетингу та Іванечко Неля Ростиславівна, к.е.н., старший викладач кафедри міжнародного менеджменту та маркетингу.
 
До участі у роботі круглого столу долучилися директор Центру працевлаштування та зв’язків з випускниками ТНЕУ Кривий Зеновій Іванович та Борисяк Олена Володимирівна, провідний спеціаліст Центру працевлаштування та зв’язків з випускниками ТНЕУ, котрі представили проблеми, з якими випускники нашого вишу стикаються на ринку праці.
 
Від імені деканату ФЕУ та кафедри підприємництва, торгівлі та маркетингу Тернопільського національного економічного університету гостям вручено подяку за співпрацю. Пропозиції роботодавців допоможуть кафедрі якісно удосконалити навчальний процес фахівців-маркетологів. Практичний досвід представників ринку праці буде  врахований при підготовці фахівців з маркетингу ТНЕУ.

 Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю ТНЕУ