» » Відбувся науково-практичний семінар «Модернізація підготовки фахівців з менеджменту та маркетингу в контексті світового досвіду»

Відбувся науково-практичний семінар «Модернізація підготовки фахівців з менеджменту та маркетингу в контексті світового досвіду»

Дата: 3-04-2012, 11:13 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

У п’ятницю, 30 березня 2012 року у конференц-залі корпусу №10 ТНЕУ  відбувся науково-практичний семінар з міжнародною участю на тему: «Модернізація підготовки фахівців з менеджменту та маркетингу в контексті світового досвіду». 

Семінар був присвячений таким актуальним проблемам, як удосконалення теоретичної підготовки фахівців з менеджменту та маркетингу, переорієнтація практичної підготовки майбутніх менеджерів та маркетологів на потреби бізнесу, запровадження інтерактивних методів у навчальному процесі, використання переваг тренінгових технологій у підготовці майбутніх фахівців.

З вітальним словом роботу семінару відкрила декан Україно-нідерландського факультету економіки та менеджменту ТНЕУ, к.е.н., доцент Л.В. Гаврилюк-Єнсен. Модератором семінару виступила завідувач кафедри міжнародного менеджменту та маркетингу ТНЕУ, д.е.н., професор О.М. Сохацька. До участі у дискусії були запрошені провідні науковці у сфері менеджменту та маркетингу і представники бізнесу. Зарубіжним досвідом підготовки майбутніх фахівців поділився Ph.D., доцент Орхуського університету (м.Орхус, Данія) Б’ярне Р.Шліхтер. Активну участь в обговоренні взяли представники кафедри державного та муніципального управління ТНЕУ (завідувач кафедри – д.е.н., професор А.Ф. Мельник), які презентували досвід проведення тренінгу для майбутніх магістрів зі спеціальності «Адміністративний менеджмент», кафедри менеджменту (завідувач кафедри – д.е.н., професор В.Я. Брич, декан факультету міжнародного бізнесу та менеджменту, к.е.н., доцент А.М. Тибінь), кафедри міжнародного менеджменту та маркетингу.

За результатами роботи семінару розроблені відповідні рекомендації щодо вдосконалення підготовки фахівців з менеджменту та маркетингу із врахуванням сучасних тенденцій та зарубіжного досвіду.