» » Третьокурсники факультету фінансів та обліку дізналися про роботу ПриватБанку

Третьокурсники факультету фінансів та обліку дізналися про роботу ПриватБанку

Дата: 2-12-2019, 09:43 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

 Студенти 3 курсу спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування» з ініціативи к.е.н., доц. кафедри банківського бізнесу О. В. Метлушко в рамках проведення тренінгу з дисципліни «Банківська система» завітали на екскурсію у відділення «Дружба» ПриватБанку.

 

Провідний спеціаліст по роботі з клієнтами Марія Вільшанська розповіла про історію діяльності ПриватБанку, навела статистичні дані щодо його сучасного стану, охарактеризувала банківські продукти та послуги. Вона також зазначила, що ПриватБанк є одним з найінноваційніших банків світу. Наприклад, понад десять років назад банк став одним із перших у світі, що почав використовувати одноразові SMS-паролі. У травні 2014 року ПриватБанк перевів усіх своїх співробітників, що обслуговують клієнтів, на iPad. До останніх інновацій, які отримали визнання по всьому світі, належать такі продукти, як платіжний міні-термінал, вхід в Інтернет-банкінг через QR-код, онлайн-інкасація, а також десятки різноманітних мобільних додатків. Банк прагне до найвищих стандартів обслуговування клієнтів, захищає інтереси кожного клієнта, розвиває нові операції, продукти та напрями, сповідуючи принцип розумного консерватизму.

 

Марія також детально розповіла про роботу відділення «Дружба», зазначивши, що банк обслуговує клієнтів без вихідних і перерв, а одержати всі банківські послуги можна за допомогою терміналів самообслуговування і банкоматів, у відділеннях є зручні покрокові інструкції щодо оплати послуг за допомогою терміналів або отримання переказу на картку. В приміщенні установи також є банкомат з функцією кеш-ресайклінгу, який може приймати готівку одночасно до 200 купюр. Вона зазначила, що відділення – це єдиний відкритий простір, немає кабінетів фахівців, табличок з назвами послуг. Кожен працівник відділення є універсальним банкіром, який зможе надати клієнтам будь-яку послугу та навчити користуватися банком самостійно – навіть удома.

 

Розповідь банківського працівника викликала жвавий інтерес у студентів. Зокрема, вони цікавилися банківськими інноваціями, роботою ПриватБанку після націоналізації, розміром гарантії за вкладами фізичних осіб і т.п.

 

Висловлюємо щиру вдячність працівникам відділення «Дружба» ПриватБанку в м. Тернопіль, зокрема головному спеціалісту по роботі з клієнтами Марії Вільшанській за цікаву та змістовну розповідь та керівнику відділення Ігнатову Ю.О. за сприяння у проведенні екскурсії.