» » «Нові бізнес моделі VS COVID-19. Як зміняться маркетинг і комунікації після пандемії», – Ольга Семененко

«Нові бізнес моделі VS COVID-19. Як зміняться маркетинг і комунікації після пандемії», – Ольга Семененко

Дата: 26-05-2020, 10:57 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

 Пропонуємо Вашій увазі цікаву зустріч в онлайн-проекті Інституту креативних студій ТНЕУ «В РЕЖИМІ ХАОСУ: відверті розмови про головне» з директором з бренд-маркетингу та комунікацій на міжнародних ринках групи BNP Paribas (Paris), ESSEC Business school executive education Ольгою Семененко.

 

Тема розмови: «Нові бізнес моделі VS COVID-19. Як зміняться маркетинг і комунікації після пандемії».

 

Під час зустрічі обговорили:

– як змінився маркетинг і комунікації у світі;

– про емоційну лояльність;

– тенденції бізнесу під час пандемії;

– якими будуть комунікації після пандемії;

– тренди та нові бізнес моделі vs Covid-19. Якими будуть вектори розвитку?