» » Актуальні проблеми маркетингу XXI століття

Актуальні проблеми маркетингу XXI століття

Дата: 27-07-2011, 17:38 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

Двадцятого квітня 2011 року кафедра міжнародного менеджменту та маркетингу ТНЕУ провела круглий стіл присвячений Дню маркетолога на тему: « Актуальні проблеми маркетингу XXI століття» .
Мета круглого столу – популяризація цієї необхідної в умовах ринку професії через публічний діалог галузевих науковців, керівників маркетингових відділів, бізнесменів та експертів з аналізу щодо перспектив розвитку маркетингу та способів подолання наявних проблем у цій сфері.

Зокрема учасникам круглого столу було запропоновано обговорити такі питання:
1. Що найбільше впливатиме на розвиток маркетингу в Україні найближчим часом?
2. Якими будуть вимоги до підготовки у вищій школі маркетологів в контексті становлення нової парадигми маркетингу?
3. Наскільки впливають інтегровані маркетингові комунікації глобальних мережевих компаній на світовий ринок?
4. Яка роль соціальних мереж у сучасному маркетингу?
5. Чи існує необхідність планування маркетингу в сучасних умовах?

На засіданні круглого столу з доповідями виступили:
– Штефанич Д.А., д.е.н., професор кафедри міжнародного менеджменту та маркетингу, Тернопільський національний економічний університет.
Тема доповіді: « Концепція маркетингу з позицій управління» .
– Семенюк С.Б., доцент кафедри промислового маркетингу, Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя.
Тема доповіді: « Необхідність планування маркетингу в сучасних умовах» .
– Дейнека О.Є., старший викладач кафедри менеджменту Тернопільської філії ПВНЗ « Європейський університет» .
Тема доповіді : « Вимоги до маркетологів в контексті нової парадигми маркетингу» .
– Ментух О.Ф. викладач кафедри міжнародного менеджменту та маркетингу, Тернопільський національний економічний університет.
Тема доповіді: « Практичні аспекти впровадження stp-маркетингу» .
– Зацна Л.Я., аспірантка кафедри міжнародного менеджменту та маркетингу, Тернопільський національний економічний університет.
Тема доповіді: « Дегустаційні методи в дослідженнях товарних ринків» .
– Васильків К.В. консультант з маркетингу та реклами.
Тема доповіді: « Зростання ролі соціальних мереж в сучасному маркетингу» .
– Демкура Т.В., приватний підприємець. Компанія « Атріум» .
Тема доповіді: « Інтегровані маркетингові комунікації глобальних мережевих компаній» .

У роботі круглого столу взяли участь керівники приватних підприємств, галузеві науковці, консультанти з маркетингу та реклами, головні маркетологи корпорації, директори інформаційних агентств.

Автор: Україно-нідерландський факультет економіки та менеджменту