» » «Нові бізнес моделі vs COVID-19. Як зміняться маркетинг і комунікації після пандемії»

«Нові бізнес моделі vs COVID-19. Як зміняться маркетинг і комунікації після пандемії»

Дата: 12-05-2020, 14:20 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

 У четвер, 14 травня, у проекті Інституту креативних студій ТНЕУ «В РЕЖИМІ ХАОСУ: відверті розмови з експертами про головне» відбудеться онлайн-зустріч з Ольгою Семененко – директором бренд маркетингу та комунікацій на міжнародних ринках групи BNP Paribas (Paris), ESSEC Business school executive education. Говоритимемо а тему: «Нові бізнес моделі vs COVID-19. Як зміняться маркетинг і комунікації після пандемії».

 

Запрошуємо усіх о 18.00 год. долучитися до розмови на платформі ZOOM (код конференції: 328-4413912, пароль: 023510).

 

Хедлайнер – Олег Луцишин.

Організатор заходу – Інститут креативних студій ТНЕУ.

 

Коротка біографічна довідка:

Наш спікер – економіст за фахом, працює в сфері маркетингу понад 23 роки.

Кар’єра: PwC – молодший експерт-консультант з управління; Colgate-Palmolive –директор з маркетингу і комунікацій; Wimm-Bill-Dann – директор з маркетингу, член правління; УкрСиббанк – у 2005 році створила та очолила департамент з маркетингу та реклами; BNP Paribas Group – директор бренд маркетингу та комунікацій на міжнародних ринках групи BNP Paribas (Paris) з 2008 року.

 

Приєднуйтеся до цікавої розмови!