» » Конкурс молодих економістів «Економікс – 2017»

Конкурс молодих економістів «Економікс – 2017»

Дата: 6-03-2017, 14:19 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

У рамках співпраці Тернопільського національного економічного університету та ТНВК школа- економічний ліцей № 9 ім. І. Блажкевич 1 березня 2017 року в ТНВК ШЕЛ № 9 ім. І. Блажкевич відбувся ІІ Відкритий конкурс «Економікс – 2017». За результатами он-лайн відбору, участь у фіналі конкурсу взяли 7 учасників: Перхайло Соломія, Квасовський Дмитро, Палка Максим – учні ТНВК ШЕЛ № 9 ім. І. Блажкевич, Зінкевич Віталій, Баран Анастасія, Козир Анастасія – учні ТУГ ім. І. Франка та Гайдамаха Павло – учень ТНВК ШПЛ № 2.
 
Упродовж конкурсу учасники виконували такі завдання: «Візитка», «Знання» («Економічна вікторина»), «Кмітливість і логіка» («Мультекономіка»), «Прибуток» («Банківські анаграми, задача»), «Новаторство» («Нестандартні економічні питання»), «Самостійність» (гра «Дешифратор») та «Ризик» («Український підприємець»).
 
На запрошення директора ТНВК ШЕЛ № 9 Рибака Григорія Володимировича у роботі журі взяв участь директор коледжу економіки, права та інформаційних технологій ТНЕУ, кандидат економічних наук Шашкевич Олександр Любомирович.
 
Усі учасники онлайн-відбору отримали грамоти, а фіналісти – дипломи за перемогу в різних номінаціях:
 
«Новаторство» – Гайдамаха Павло,
«Креативність» – Баран Анастасія та Козир Анастасія,
«Підприємливість» – Зінкевич Віталій,
«Компетентність» – Перхайло Соломія,
«Кмітливість» – Палка Максим,
«Ерудиція» – Квасовський Дмитро.
 
Переможцем ІІ Відкритого конкурсу «Економікс – 2017» став учень ТНВК ШЕЛ № 9 – Квасовський Дмитро.
 
Високо цінуючи співпрацю зі ТНВК школа-економічний ліцей № 9 ім. І. Блажкевич, Тернопільський національний економічний університет висловлює вдячність педагогічному колективу школи за підготовку молодого покоління в царині економіки, бажає учасникам та переможцям Конкурсу нових успіхів та перемог та висловлює впевненість, що молоді економісти поповнять ряди студентської родини університету.