Тепло холодної країни

Дата: 23-06-2017, 15:30 | Автор: студентки ННІМЕВ ім. Б. Д. Гаврилишина Возьна Тетяна (ЕМЕм-11) та Сякалюк Юлія (МІМм-11)

 Неоціненний досвід, враження, які неможливо описати словами та  знання! Всім цим ми завдячуємо Тернопільському національному економічному університету, який, в рамках програми Exchange HHB, надав нам чудову можливість провести навчальний семестр у Бізнес школі Університету Норд, що знаходиться в місті Будо (Bodø, Norway).
 
Декілька слів про навчання та здобутки: навчання здійснювалося за напрямом «Бізнес та управління», що включав такі дисципліни: «Методи наукових досліджень», «Бухгалтерський облік», «Економетрика», «Діалог далекої півночі: міжнародні перспективи щодо бізнесу та управління» та «Англійська мова для іноземців». Лектори подавали матеріали виключно у формі презентацій, а під час семінарів зосереджували увагу на практичних аспектах поданих тем. В основному, оцінка залежала як від індивідуальної роботи так і від підсумкового екзамену. Екзамени проходили у письмовій формі у присутності незалежних спостерігачів, які не мають жодного стосунку до навчального курсу.  Цікавим є те, що для перевірки екзаменаційних робіт лектори залучають викладачів з інших вузів. Окрім того, усі роботи закодовані та дублюються на п’яти екзаменаційних аркушах. У разі неправомірної поведінки студента під час іспиту (спроби списати чи підглянути, для прикладу) – його відраховують з університету, а результати всіх попередніх іспитів анульовуються.
 
Незабутньою стала для нас участь у щорічній конференції «High North Dialogue 2017». Головною її темою цьогоріч стала проблема інновацій. Упродовж тижня ми мали нагоду слухати лекції підприємців, що уже давно ведуть бізнес у Арктичному регіоні, урядовців, які розповідали про досягнення та плани розвитку даного регіону, а також мали можливість послухати доповіді магістрів та аспірантів університету. Чудовим досвідом для нас стала участь у воркшопі в рамках даного курсу, де ми мали змогу працювати в міжнародних міні-групках та запропонувати власні стратегічні сценарії розвитку Арктичного регіону в певній галузі. На завершення необхідно було написати тези на тему:  «Молодий підприємець в Арктичному регіоні», що згодом будуть опубліковані.
 
Під час навчального процесу, студенти та викладачі використовують навчальну платформу Fronter для поширення інформаційних матеріалів, підручників, презентацій та публічних обговорень питань, що виникають у студентів з приводу певної теми чи завдання. В університеті є сучасна бібліотека, яка слугує не просто зручним, а натхненним місцем для навчання. В нашому розпорядженні була велика кількість повнотекстових матеріалів електронної бібліотеки.
 
Упродовж навчального семестру нам вдалося не лише вдосконалити наші знання в галузі «Бізнес та управління», а й насолодитися красою дивовижних норвезьких фіордів, побачити на власні очі одне з найдивовижніших чудес природи – полярне сяйво. А полярні ночі та, пізніше, полярні дні надали відчуття справжнього життя за полярним кругом.
 
Підсумовуючи наші здобутки, ми можемо з впевненістю сказати: навчання було корисним та допоможе нам в  подальших дослідженнях. Адже, це дало нам змогу розширити власний кругозір, набути досвіду самостійного життя в іншій країні та взаємодії з іншими незнайомими людьми. Ми ще раз дякуємо Тернопільському національному економічному університету та Університету Норд за надану можливість та норвезьку гостинність.