» » Учасники Першої Студентської Страхової Компанії презентують розроблені маркетинові стратегії реалізації страхових продуктів

Учасники Першої Студентської Страхової Компанії презентують розроблені маркетинові стратегії реалізації страхових продуктів

Дата: 3-11-2017, 11:04 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

 Другого листопада відбулося чергове засідання учасників Першої Студентської Страхової Компанії. Упродовж заходу студенти-страховики презентували авторські програми реалізації страхових продуктів, пропонованих їхніми страховими компаніями.
 
Розповідаючи про етапи та методи просування розробленого страхового продукту, що стосується страхування сільськогосподарських ризиків, студенти гр. ФМО-31 Платонова М. та Юхимець Я. зазначили, що їхня маркетингова стратегія ґрунтується на аналізі кон’юнктури ринку, потенційних і наявних клієнтів страхової послуги, сегментації ринку та розробці ефективного маркетинг-міксу.
 
У процесі розробки плану реалізації страхового продукту «Страхування школярів та студентів від нещасних випадків» студентки групи Ф-33 Табака С. і Павлюс О. досліджували тенденції на тому сегменті страхового ринку, на якому представлено страхову організацію, акціонерами котрої вони є, визначали групи ризиків для потенційних страхувальників, вивчали потенційнї можливості компаній-конкурентів та сильні і слабкі сторони своєї компанії.
 
Студенти групи ФСГ-31 Беліченко Ю., Батурина М., Крамарчук Т., Минько Д., Покощан М. зауважили, що у процесі розробки програми просування страхових продуктів було враховано ключові чинники, що мають значний вплив на рівень споживчого попиту, зокрема такі як рівень купівельної спроможності споживачів, ціна страхових послуг, ймовірність настання страхових випадків, рівень соціального забезпечення, рівень конкуренції на страховому ринку.
 
Практики у сфері страхового бізнесу відзначили, що представлені студентською молоддю авторські концепції реалізації страхових продуктів сприятимуть зростанню рівня якості страхових продуктів та формуванню стимулюючого попиту на них, підвищенню зацікавленості страхових посередників у результатах їхньої співпраці із страховиками, забезпеченню конкурентоспроможності страхових компаній. Запровадження хоча б однієї із представлених маркетингових стратегій сприятиме покращенню діяльності страховиків, що спрямована на розробку і прийняття ефективних управлінських рішень в сфері оптимізації відносин між страховими компаніями та її клієнтами з метою задоволення потреб обох сторін: компанії – в отриманні прибутку, а клієнтів – в отриманні якісних страхових послуг.