» » Тренінг з дисципліни «Cтратегічне управління» для майбутніх менеджерів

Тренінг з дисципліни «Cтратегічне управління» для майбутніх менеджерів

Дата: 5-12-2017, 16:23 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

 29 листопада 2017 року студенти факультету аграрної економіки та менеджменту і студенти факультету економіки та управління (групи МПЗ-41, МПЕД-41, МЕН-41, МЕН-42) взяли участь у тренінгу з нейролінгвістичного програмування, організованого керівником курсу «Стратегічне управління», кандидатом економічних наук, доцентом Пиріг Галиною Ігорівною.
                             
Вітаючи присутніх, Пиріг Г. І. зазначила, що основою діяльності будь-якого менеджера є мистецтво взаємодії з людьми, які оточують його в процесі роботи, пошук спільної мови з підлеглими, партнерами та клієнтами. Результатом усіх цих взаємовідносин є бажаний ефект через практику ділового спілкування. Саме це зумовило необхідність організації тренінгу щодо оволодіння технікою НЛП, оскільки воно поєднує в собі візуальні, кінестетичні, аудіальні та лінгвістичні види впливу на людину.
 
НЛП є інструментом у стратегічному управлінні, зокрема, коли необхідні істотні зміни поведінки індивіда, групи, персоналу підприємства. Ієрархічною моделлю формування поведінки (мислення), що дає можливість визначити найкращий результат в НЛП, є духовність, відчуття місії (призначення в житті), переконання, здібності, поведінка та зовнішнє оточення.
 
Тренер з НЛП Богдан Демчук, зазначив, що НЛП дозволяє досягати успіхів у бізнесі відкриваючи і розвиваючи індивідуальні здібності, є способом віднайти найкращий тип власної поведінки та спілкування з оточуючими, дозволяє підібрати хорошу команду. Головною ідеєю НЛП є вироблення такої взаємодії, яка б спрямовувала конкретну людину на результат, а не на проблему, оскільки це обмежує можливість досягнення максимальних результатів у роботі.
 
Студенти на практиці ознайомилися з простими та доступними методиками нейролінгвістичного програмування. Виявлялося, у кожної людини існує індивідуальний стиль поведінки, міміка обличчя, жести, поза тіла, інтонація в голосі, основний набір словесних виразів і, звичайно ж, репрезентативна система. Знаючи ці особливості, можна вдало налагодити контакти з партнерами, зрозуміти, чи говорить співбесідник правду, та в результаті цього, досягти потрібного результату.
 
Під час тренінгу випробувалися методи НЛП, які в надалі дозволять майбутнім менеджерам знаходити спільну мову під час переговорів, мобілізувати людей до виконання позитивної діяльності, зосереджуватися на намічених цілях, спрямовувати сили на досягнення поставленої стратегічної мети.