» » «Як пробитися в Scopus: від ідеї до публікації»

«Як пробитися в Scopus: від ідеї до публікації»

Дата: 15-04-2019, 15:34 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

 Що таке наукове дослідження в економіці, як правильно сформулювати його ідею, на основі яких даних проводити, де публікувати результати, як представити якісний огляд літератури, якою в цілому має бути стратегія публікування статей в західних журналах – на цих та багатьох інших питаннях зосередив увагу віце-президент Університету KSE (Kyiv School of Economics) Володимир Вахітов під час тренінгу: «Як пробитися в Scopus: від ідеї до публікації», що відбувся 12 квітня 2019 р. у Тернопільському національному економічному університеті.

 

Слухаючи доповідь спікера заходу на тему: «Анатомія наукових досліджень в соціальних науках: від ідеї до фінансування і публікації», присутні отримали багато корисної інформації щодо можливостей покращення якості власних наукових публікацій.

 

Дякуємо KSE та безпосередньо завідувачу кафедри економічної теорії, д.е.н., професору Віктору Козюку, за сприяння якого викладачі та аспіранти мали нагоду отримати слушні й ґрунтовні рекомендації щодо підвищення рівня наукових досліджень.