Відбулася відкрита лекція

Дата: 24-03-2015, 18:37 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

 24 березня 2015 року в залі засідань вченої ради Тернопільського національного економічного університету відбулася відкрита лекція доктора економічних наук, професора Миколи Ярославовича Матвіїва на тему: «Корпоративна соціальна відповідальність як чинник функціонування маркетингу підприємств».

 

Розпочав захід проректор з наукової роботи, доктор економічних наук, професор З.-М. В. Задорожний. Зеновій Васильович наголосив, що такі відкриті лекції вже стали хорошою традицією вищого навчального закладу, яка дає можливість науковцям обмінятися досвідом, а також передати його студентам.

 

Упродовж зустрічі учасники розглянули такі питання:

 

1.Становлення соціальної відповідальності підприємств в умовах ринку.

2.Еволюція соціального маркетингу від 1.0 до маркетингу 3.0.

3.Піраміда рівнів соціальної відповідальності за А. Кероллом.

4.Модель корпоративної соціальної діяльності підприємств.

5.Соціально-етичний маркетинг в Україні.

 

Відкрита лекція Миколи Ярославовича відзначалася актуальністю тематики, оригінальністю викладу матеріалу й цікавою подачею.

 

Для усіх, хто не мав можливості поспілкуватися з науковцем додаємо презентацію. 




 
 
 

Презентація.rar
Завантажити