» » «Інноваційні процеси економічного і соціально-культурного розвитку: вітчизняний та зарубіжний досвід»

«Інноваційні процеси економічного і соціально-культурного розвитку: вітчизняний та зарубіжний досвід»

Дата: 30-03-2015, 18:45 | Автор: Л. І. Вергун, зав. кафедри ділової комунікації та організаційної поведінки

 18-19 березня 2015 року колектив Українсько-нідерландської факультет-програми ННІМЕВ ім. Б.Д. Гаврилишина Тернопільського національного економічного університету взяв участь у VIIІ Міжнародну науково-практичну конференцію молодих учених і студентів «Інноваційні процеси економічного і соціально-культурного розвитку: вітчизняний та зарубіжний досвід».

 

Захід відбувся з ініціативи колективу кафедри міжнародного менеджменту та маркетингу й кафедри ділової комунікації та організаційної поведінки за сприяння ректора університету, доктора економічних наук, професора Андрія Ігоровича Крисоватого.

 

Співорганізаторами конференції стали Орхуський університет (Королівство Данія), Університет прикладних наук Інхолланд (Королівство Нідерландів), Вроцлавський економічний університет (Республіка Польща).

 

На урочистому відкритті конференції з вітальним словом виступив проректор з наукової роботи, доктор економічних наук, професор Зеновій-Михайло Васильович Задорожний. До відкриття роботи конференції долучилися заступник директора ННІМЕВ ім. Б.Д. Гаврилишина, кандидат економічних наук, доцент Богдан Адамович Камінський, завідувач кафедри економічної теорії, доктор економічних наук, професор Віктор Валерійович Козюк, завідувач кафедри міжнародного менеджменту та маркетингу, доктор економічних наук, професор Олена Миколаївна Сохацька та інші гості.

 

Цікаву і жваву дискусію про інновації у веденні бізнесу викликав виступ Руслана Савчишина (MagneticOne).

 

На пленарному засіданні виступив професор Орхуського університету Б’ярне Шліхтер з доповіддю «Engaged Scholarship – First Steps to a Discussion of the Role оf Business School Research in a Contemporary Society», у якій розкрив питання зв’язку теоретичних і практичних аспектів наукових досліджень. Також у засіданні та в роботі секцій взяли участь магістранти Орхуського університету К. Л. Лорсен та М. Р. Мікелсен. До роботи конференції долучилася радник з питань освіти Консультативного центру мережі EducationUSA Тетяна Котко, яка показала цікаві презентації і майстер-клас.

 

Секційні засідання конференції охопили низку питань, з-поміж яких: інвестиційні процеси у глобальному середовищі, новітні підходи в теорії та практиці менеджменту, нова парадигма маркетингу, сучасні інформаційні технології у менеджменті та маркетингу, соціокультурна складова у підготовці майбутнього фахівця, міжкультурні комунікації і сучасні технології у діловому спілкуванні.

 

Окрім традиційних секційних засідань у рамках роботи конференції відбулися три майстер-класи: «Маркетинг і продажі: основні тенденції» (бізнес-тренер з продажів ПАТ «УНІКА Життя» Василь Цьомко), «How to Value IT in the Public Sector – a Resource Based View» (професор Орхуського університету Б’ярне Шліхтер), «How to Write a Statement of Purpose and a College Essay» (радник з питань освіти Консультативного центру мережі EducationUSA Тетяна Котко).