» » Систему підтримки діяльності Центру надання адміністративних послуг Тернопільської міської ради розробляють у ТНЕУ

Систему підтримки діяльності Центру надання адміністративних послуг Тернопільської міської ради розробляють у ТНЕУ

Дата: 22-10-2015, 12:07 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

В рамках науково-дослідної тематики факультету комп’ютерних інформаційних технологій Тернопільського національного економічного університету виконується НДР, що передбачає розробку веб-орієнтованої програмної системи підтримки діяльності Центру надання адміністративних послуг Тернопільської міської ради. Метою такого проекту є підвищення ефективності інформування населення в онлайн режимі про наявні послуги ЦНАП ТМР та особливості їх надання у м. Тернополі.

У команді розробників – декан ФКІТ, д.т.н., проф. Дивак Микола Петрович, в.о. завідувача кафедри комп’ютерних наук, к.т.н., доцент, керівник НДР Пукас Андрій Васильович, аспірант кафедри КН Папа Олександр та студент групи ІПЗм-61 Кедрін Євген.

У проекті передбачено, зокрема, наявність сторінки новин; створення довідника послуг центру, онлайн-реєстрація на прийом до спеціаліста ЦНАП з можливістю самостійно обирати дату та час прийому, а також відображення кількості зареєстрованих людей на поточну дату; створення фотогалереї та «кабінету користувача», де можна переглянути свої персональні дані, історію та стан опрацювання заявок, а також можливість проведення опитування (зворотній зв'язок) та чат для онлайн-консультацій.

За словами розробників створена програмна система підвищить ефективність інформування населення щодо особливостей надання адміністративних послуг в режимі онлайн. Зокрема, передбачається можливість віддаленої реєстрації на прийом до спеціалістів, які надають обрані послуги, що суттєво знизить навантаження на диспетчеризацію клієнтів у самому центрі при оформленні документів, тобто запобігти утворенню довгих черг. Іншою особливістю реалізації проекту є автоматизація процесу відстежування стану послуги користувачем у режимі онлайн через «кабінет користувача», що з, одного боку, дає можливість не виходячи з дому прослідкувати процес виконання замовленої послуги, а з іншого – зменшує навантаження на адміністратора ЦНАП. На наступному етапі досліджень заплановано за результатами статистичних даних реалізувати оптимізацію процесу надання послуг ЦНАП.

Наукові результати, отримані при виконанні НДР, будуть впроваджені у навчальний процес Тернопільського національного економічного університету: при підготовці бакалаврів та магістрів з інженерії програмного забезпечення, а також при підготовці публікацій у наукових виданнях.