» » Новий навчально-освітній проект від факультету аграрної економіки і менеджменту

Новий навчально-освітній проект від факультету аграрної економіки і менеджменту

Дата: 23-10-2015, 12:09 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

Факультет аграрної економіки і менеджменту започаткував новий навчально-освітній проект під назвою «Агроекскурсії», в якому мають можливість брати участь не лише студенти нашого університету, а й усі охочі з інших навчальних закладів, в тому числі із-за кордону, котрі бажають ознайомитися із передовим досвідом та особливостями ведення агропромислового бізнесу в Україні.

У минулий вівторок в рамках проекту, а також з метою ознайомлення з практичною діяльністю в процесі вивчення навчальних дисциплін «Економіка підприємства» та «Організація зберігання і переробки сільськогосподарської продукції» студенти денної форми навчання другого та третього курсів ФАЕМ здійснили першу агроекскурсію до приватного акціонерного товариства «Тернопільський молокозавод».

Молокопереробне підприємство розпочало свою історію ще в далекому 1956 році в якості міського молокозаводу. Однак з того часу економічне життя країни радикально змінилося і нині акціонерне товариство «Тернопільський молокозавод» розширило свою діяльність далеко за межі окремого міста чи навіть Тернопільщини, у чому мали можливість переконатися учасники екскурсії.

На даний момент підприємство має 12 власних торгівельних представництв у західних областях України та у місті Київ, планується також відкриття представництв в інших регіонах. Продукція підприємства об’єднана під торговою маркою «Молокія» – виключно натуральна із справжнього коров’ячого молока та високоякісної сировини. Студенти ФАЕМ мали можливість не лише знайомитися з асортиментом ТМ «Молокія», а й взяти участь у дегустації усього асортиментного ряду товарів.

Цікавим є те, що після 90-х років − періоду загального занепаду вітчизняного виробництва − у 2000 році молокопереробне підприємство очолила нова команда управлінців, якій вдалося не лише значно розширити асортимент продукції, завоювати нові ринки збуту, налагодити власну систему доставки сировини та дистрибуції, а й перетворити занепадаючий молокозавод на флагман сучасної української молокоіндустрії − з чітко впізнаваним власним профілем та традиціями високої якості. Завдяки цьому обсяги виробництва в підприємстві щорічно зростають на 25-30 %, що свідчить про високі темпи економічного зростання, забезпеченні на основі інноваційного розвитку підприємства. Очікується його збереження також в наступні роки завдяки проведенню широкомасштабної реконструкції виробничих потужностей, яка триватиме до 2017 р.

Учасники агроекскурсії дізналися, що ПрАТ «Тернопільський молокозавод» є єдиним підприємством в Україні, яке використовує технологію «FreshMilk» («Свіже молоко») для очистки молока та переконалися у високій ефективності системи безпеки виробництва. В Європі таке молоко вважають найкращим.

Технологія «FreshMilk» особлива тим, що молоко очищують механічним способом за допомогою спеціального обладнання – бактофуги. Це дозволяє пастеризувати молоко на низьких температурах. Таке молоко близьке до свіжого, безпечне і корисне, адже низька температура нагріву практично не впливає на складові компоненти молока.

Філософією ТМ «Молокія» є «Молоко і Я!», яку тепер, на переконання учасників агроекскурсії, сміливо можна розширити до «Молокія і Ми!».

Факультет аграрної економіки і менеджменту висловлює щиру подяку за організацію проведення екскурсії, можливість усебічного ознайомлення з інноваційними технологіями, сучасними напрямками розвитку агропромислового бізнесу за теплий прийом усій команді ПрАТ «Тернопільський молокозавод», зокрема, голові правління товариства В.В. Ковальчуку, а також менеджерам відділу трейд-маркетингу О.Я. Величко, Т.О. Татарин, О.В. Лупиніс. Особливу подяку за сприяння в проведенні агроекскурсії висловлюємо керівнику науково-виробничої фірми «Інтеграл» О.С. Колос.